środa, 22 lipca 2015

Pudełko - skrzynka na prezent weselny

Ostatnio brakuje mi czasu dosłownie na wszystko,
więc postanowiłam założyć bloga... nowego :) i w taki oto sposób zamiast prowadzić to co do tej pory miałam, zawiesiłam starą stronę i mamy w końcu blog pod tą samą nazwą co stronę na fb....

Na powitanie przedstawiam to co aktualnie robię. Po mojemu to herbaciarka, jednak dla większości osób będzie to opakowanie na prezent ( przy tej skrzynce kolory wybierała zamawiająca, a pudełko jest zrobione prawie w 90% według projektu, który mi podesłała)

Robię teraz jedno za drugim... więc sukcesywnie będę umieszczała zdjęcia kolejnych.
Pudełka  wykonane techniką decoupage ( serwetkową), baza drewniana, użyte stemple ( serduszka) , perlen pen bladoróżowy firma Viva, i tekturka Crafty Moly :)
Miłego oglądania życzę i pozdrawiam
Emilia









Brak komentarzy: