środa, 25 października 2017

dawno mnie nie było....

Kochani, już dawno nic nie publikowałam, ale zwyczajnie brak mi czasu na cokolwiek....
mam mnóstwo pracy: odnawianie mebli, malowanie obrazów, praca na etacie , szkolenia które prowadzę i wiele innych prac , które muszę wykonać...
Ostatnio mam nawet za mało czasu dla rodziny, ale wierzę w to że już niedługo będę miała więcej wolnych chwil, żeby zająć się również blogiem, 

Dziś więc krótko o pewnej szafce nocnej- komódce w stylu ludwikowskim , 
którą mogłam się " pobawić"
Uwielbiam farby kredowe, i jeśli chodzi o meble  to korzystam  tylko z nich i z wosków,
szafeczka została przemalowana farbami firmy RustOleum, zawoskowana woskiem bezbarwnym, a detale odświeżone woskiem złotym (blade złoto ) firmy Renesans :)
kolory farb mieszałam sama - więc nie mają odpowiednika we wzorniku
efekt na zdjęciu to przed i po malowaniu, a mebel można zakupić w La Maison w Lublinie- miejscu z duszą i charakterem, ze wspaniałą właścicielką - która zna się wybitnie min na porcelanie ( dla mnie to " czarna magia")- w La maison można również zlecić przemalowanie swoich mebli, zmienić tapicerkę, odświeżyć stolarkę :)
w linku zamieszczam profil La Maison oraz mapkę jak tam trafić :)
Ściskam w ten chłodny ranek :)

https://www.facebook.com/LaMaisonLublin/

https://www.google.pl/search?q=la+maison+staszica&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=FkPwWcDRH-yA8QeThY3oCA



Brak komentarzy: