poniedziałek, 5 października 2015

Podróże i trochę o innych technikach

Minął już ponad tydzień od mojego powrotu do domu z wyprawy do Niemiec.
Dzięki Małgosi wylądowałam nieopodal miasteczka Bamberg
na szkoleniu produktowym w firmie Kreul :)
Wyjazd był dla mnie cudownym przeżyciem i powrotem do lat szkoły średniej ( nie kłamiąc pierwszy raz miałam ochotę i okazję malować farbami olejnymi )
Było zwiedzanie firmy, linii produkcyjnej, mnóstwo informacji na temat pracy produktami....
zwiedzanie okolicy no i niemieckie jedzenie i piwo :D

Jeśli chodzi o markę i firmę Kreul to jestem pod ogromnym wrażeniem jakości produktów i dbałości o szczegóły. Właściciele na prawdę wiedzą czym się zajmują ( firma jest na rynku od 1838 roku )
jest to rodzinny biznes zatrudniający bardzo dużo osób.
Wrażenie na mnie robiło prawie wszystko - od ścian począwszy poprzez materiały i farby przez nich wytwarzane jak i jakość produktów :)
Gdybym mogła to jak mówią moje koleżanki :   "chciałabym każdego po jednym z całego asortymentu ":D
poniżej relacja fotograficzna z krótkimi opisami - w dzisiejszym poście o firmie i  produktach marki KREUL :

1. Farby olejne Solo Goya :
mają idealną "kremistość" dość gęste, dobrze napigmentowane, świetnie roztarte, niewątpliwy atut to ich bardzo dobre krycie i mieszanie ze sobą, oraz to że nie są za bardzo oleiste ( osoby malujące farbami olejnymi wiedzą że zmorą jest wyciekanie samego oleju )
poniżej farby nałożone szpachelką i jabłko ( szkic- podmalówka) namalowane pędzlami






2. Akryle - system TRITON markery akrylowe - chyba pierwsze na europejskim rynku farby akrylowe w pisaku  :)
pomysł trafiony ponieważ kolory występują w dużych pojemnościach -750 ml jak i w małych w formie pisaka ( 2 rozmiary )
kolory zachwycają - paleta podstawowa jak i kolory fluo i metaliczne
bardzo dobrze się łączą, rozprowadzają, są idealne nawet do pracy ze stemplami jak i szablonami
plusem jet też możliwość cieniowania idealnych przejść między kolorami jak i praca na zasadzie akwareli ( na mokrych powierznichniach ) prace nabierają lekkości. Idealne dla osób ceniących wygodę, malujących/ rysujących ilustracje, komiksy nawet fajne do scrapbookingu przy kolorowaniu stempli czy też barwieniu kwiatków ;) dla mnie w sam raz również do decoupage
Szkolenie prowadził znany na świecie Julian Vogel - zajmuje się on street artem

dwa pierwsze zdjęcia to moja praca


Prace Juliana robią ogromne wrażenie :




ciąg dalszy przygody z Kreulem już jutro :)



A jak macie niedosyt to tu znajdziecie więcej informacji:

https://www.facebook.com/c.kreul.polska?fref=ts
http://farben-blog.c-kreul.de/blog/2015/07/23/street-art-vom-feinsten/


Brak komentarzy: